Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Vilken rolig helg

Av Sandra - 2 januari 2009 21:51

Allt började på juldagen när jag var ut på krogen med min lite knäppa kompis Maria. Vi hamnade för kvällen på O`learys (olles) det bästa var ju att vi fick gå förbi hela kön.. jipppiii.. vi träffade våra gamla klasskompisar från låg stadiet där fan va kul vi hade!!!! Min kompis den svikaren lämnade mig ensam där ett tag när hon bara stack ifrån mig med en kille in på toaletten. Ja hon är inte klok den människan...

Men när hon kom tillbaka försökte hon para ihop mig för kvällen med en kille som hon jobbar med men jag vart lite osöker där för hon har en sån konstig smak på killar... Men den här gången hade jag rätt för han var verkligen ful! Men vi vart iaf fulla under kvällen vi fick dricka för personalpris där, billigt o bra, tur att Maria känner folk där... Sen körde vi efterfest hemma hos mig, jag, M och två killar men det var väl sådär kul.. Maria fick ju till det som vanligt och sket i mig.. Men jag fick ju va jag förtjänade jag med :)........ Hoppas ni fattar att de var en kung kväll.. men när jag vaknade nästa morron var alla kvar förutom Maria (den lilla svikaren) hon lämnade mig ensam med killarana.. GUU va hemskt de kändes för de var ju hon som kände dom från sitt jobb.. Vi var ju ut på annandagen också på samma ställe och de var Maria och Elin  och lilla jag, de vart en lugn kväll för M körde tur det för annars hade de väl blivit en repris på dagen före för hon kan hon den tjejen.. Men stack med en kille även den kvällen o lämnade oss själva, tur att jag hade Elin.. Fast nu fick vi tid för max i allafall.. Inga fina killar där..

Sen på lördagen så va ja ut igen, skulle egentligen inte ha gått ut då men när klockan var kvart över 9 så ringde tezzan å sa att hon å niklas skulle gå ut ändå, så då ringde ja till elin å sa åt hon att hon skulle göra sig klar för bussen gick om en timme typ, väl inne hade vi roligt, kvällen flöt på väldigt bra, men tyvärr hitta vi inga killar där, sen när klockan blev några minuter i 4 hamnade jag å elin på max å hittade vi 2 sjukt snygga killar där, som följde med hem på efterfest, vi hade väldigt trevligt =), somnade väl inte förän 9 på söndag morron hehe....

Så man kan säga att de blev 3 väldigt lyckade kvällar där på rad =)....har nog inte haft  så rolig på länge =) nänä nu orkar ja inte skriva mer kommer något mer någon dag...pusshej så länge

 
 
Elin

Elin

14 januari 2009 11:28

HAHAHA, så sant som sagt.. AS kul hade vi=) i alla fall fredag/LÖRDAG/söndag:D puss

http://elin90.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 18 februari 2009 22:48

va ju ett tag sen igen nu då...har inte haft nån lust å skriva på senaste tiden, inte nu heller igentligen menmen...   vet inte vad de har varit med mig dom senaste dagarnan, har haft så j*kla ont...brukar inte ha de så här många dar i streck...satt ...

Av Sandra - 29 januari 2009 22:02

va ett tag sen man skrev igen nu då, har inte varit hemma så mycke så de har inte blivit av. Var i kramfors å hälsa på evis först över en helg, åkte hem i 3 dar ungefär å jobbade å sen åkte ja upp igen å stannade typ en vecka å nu den här veckan har ...

Av Sandra - 5 januari 2009 01:22

ja man får väll börja med att tacka för de fina inlägget ja har fått, gansak roligt å läsa för när man tänker tillbaka på dom där dagarna så kan man inte göra annat än å skratta, helst på sånna saker som tack å lov inte står med...hur som helst var d...

Av Sandra - 19 december 2008 22:57

helt sjukt måste ja säga, man måste ha lite å snacka om när man hittar på sånna här saker som man får höra nu, va är de för fel på folk, men Ni verkar ju tycka att de är så j*kla kul, ja vet ju ändå att inget av de stämmer, vet ju själv va som händer...

Av Sandra - 9 december 2008 18:34

då va de ett tag sen man skrev igen då...har varit  mycke nu dom senaste veckorna, nästan för mycket, har jobbat i 2 veckor i sträck ena veckan blev de över 90 timmar, först får man knappt jobba nått å sen smäller de till så håller man på å jobba ihj...

Ovido - Quiz & Flashcards