Alla inlägg under maj 2008

Av Sandra - 29 maj 2008 16:08

Då har man varit i lägenhetetn hela dan idag då =)....jag och elin åkte dit 9 imorse å började med å städa, sen bara vi upp lite lådor =)....senare kom två underbara killar å hjälpe till med tv bänken, soffbordet å soffan, de va broder å tom, tack så mycke för hjälpen.

 sen när mamma kommer hem från jobbet ska vi dit å sätta ihop soffan, å håänga upp lite gardiner å så =)...bokhyllan å fotöljen tar jag nog inte idag...sängen blir nog nästa vecka...har sakt att ja ska sova hemma i helgen eftersom att mamma har skaffa en till katt...ska hämta hon i morron =)....

blev så tomt här hemma när ylvis dog =(...har ju egon åxå men han är ju inte hemma, hn är mest ute å springer...å hn ser åxå lite ensam utan nån kompis =(...


men men ska åka en sväng igen blir väll nått mer pusshej

Av Sandra - 27 maj 2008 15:23

happ då sitter man här hemma igen har inte kommit nånstans i packningen, har varit ute å fare hela dan, klarar inte av å vara hemma själv...de är så tomt här utan henne...ja sitter bara å funderar i stället å får inget gjort....men nu får ja skärpa mig annars kommer de inte bli nån flyttning...finns ju inte direkt nån som packar åt mig medans jag sitter här å drömmer mig bort....


nää nu kommer elin så nu måste ja sluta...kommer väll nått mer om hur de går....



R.I.P lillvännen, du var bäst...ingen kommer någonsin ersätta dig :'( <3

Av Sandra - 27 maj 2008 10:26

då har man tagit sig igenom ännu en natt med bara några timmars sömn...kunde inte somna riktigt förän alla här hemma klev upp imorse, går bättre när nån är upp å rör sig....har legt på helspänn hela natten...även fast ja vet att hon är borta så lyssnar ja efter hon ändå...aja nog om de, vill inte tänka på det ='(....


har ivarje fall fått reda på att jag får börja flytta in i morron kväll...så har varit ner på ica å hämtat kartonger nu i morse, så nu är de bara å börja tömma bokhyllan å allt annat =P....lär väll ta nå dar innan ja kan bo där,måste ringa å fixa elen å så....nää nu ska ja börja greja lite här, sen åka ner till kvissle å hämta nyckel å gå på banken...men ni kan ju höra av er om ni vill hålla mig sällskap idag =) puss hej

Av Sandra - 26 maj 2008 10:59

några dar sen man skrev sist nu då...har i varje fall fått till internet nu, tack för hjälpen =)....


idag vet ja inte vad j ska göra...vill igentligen hitta på nått, klarar inte av å sitta här...ska åka ner på affärn å hndla åt mamma ivarje fall sen får vi se om ja tar hem nå kartonger å börjar packa...nån som vill hålla mig sällskap..så kn ni ju höra av er....


åhh min baby, man fattar inte aatt du är borta =(...kollar efter dig hela tiden....de är sjuk hur man funkar igentligen....man såg dig bra ligga där på uppfarten när vi kom...då tänkte man bara att där ligger ylva...sen när vi kom nära så rörde du inte på dig utan du låg bara kvar....då fattade man tt du var död....man kunde inte fatta det...vi hade ju bara varit bort 1½ timme ungefär...när vi åkte gick du omkring här som vanligt....å när vi kom hem låg du sten död....vissa kanske tänker att hon va ju bara en katt...men hon betyde rätt mycket...hon hade sin egna lilla personlighet....man blev glad när man kom hem å såg hon stå där å vänta på en varje dag...R.I.P my darling <3





Av Sandra - 21 maj 2008 11:31

de va nå dagar sen man skrev igen nu då...har inte fått nått tillfälle å låna datorn....sen sist ja skrev har ju evis varit å hälsat på =)....blev ett väldigt snabbt hej då....hade knappt vaknat jag....men vi syns väl snart igen..... har räknat ut ungefär vad ja kommer få i lön å ja blev ganska nöjd =)....man överlever den här månaden åxå....ska ju betala min första hyra åxå så de behövdes ju de där....bara en vecka kvar nu ungefär tills ja får flytta in =)....ska bli skit kul....ska börja packa till helgen =).... aja nu har ja inte tid med de här längre =) men de kommer nog nå mer bara ja får tillfälle =)....puss hej

Av Sandra - 15 maj 2008 16:49

hemma igen då, från kramfors...hade de trevligt, vi drack lite vin å annat hehe...gick snabbt att åka buss dit upp, tyckte ja bara hade klive på å satt mig så skulle ja kliva av typ haha...men men imorron kommer evis ner hit i stället =)...får se va vi hittar på ihelgen, hoppas de blir fin väder ivarje fall....


 idag har ja bara legat framför tvn å slöat...skönt va de...men hade hoppats på att dom skulle ringa om nå jobb =)...tråkigt att bara va hemma...får väll se om de blir nått nästa vecka....imorron blir de nog stan eller birsta med broder, han skulle titta på nå byxor hehe...får ja bestämma blir de birsta tror ja =)...skulle behöva köpa lite kläder jag med, tittar man in i min garderob så finns de inte mycke man kan ha på sig på sommarn, har börjat fundera på vad ja igentligen hade på mig förra sommaren, för ja kan ju inte ha slängt allt när jag städade ur där....men men får väll se vad bankkontot säger om lite kläder hehe....


äntligen är nästan badrummet här hemma färdigt åxå, skönt så att man kan börja duscha hemma snart...allt är kaklat så de är bara spegeln som ska upp ikväll å pappa skulle bära in alla skåp å handfatet å nåndag blir de väl toan, duschen å badkaret =P....börjar bli lite less nu på att man måste åka iväg hela tiden...jag som tycker bättre om att duscha på morronen....nu måste man göra de på kvällen, har ingen lust å sitta å åka för att duscha när man precis ha vaknat....men men de blir nog bra snart....


snart får ja börja flytta in i lägenheten åxå hoppas ja...vte inte hur de går där...har inte hört nått...ska ju skriva på hyreskontrakt åxå....om 2 veckor ska första hyran va betald, så snart så =)....måste ta å städa i trappen där i morron åxå...glömde helt bort de innan ja for till kramfors...


nää nu ska ja ta å göra nån mat, sen åka väg å duscha, kommer nog hem bra precis till sanningens ögonblick tror ja =)...får skynda mig lite.....har fortfarnade inte fått till internet så de kan ta nån dag igen innan ja skriver, beror på när broder är borta å man kan sno datorn hehe =)....pusshej så länge 

Av Sandra - 11 maj 2008 12:22

blev en lugn kväll igår i varje fall, var bara maria som tog sig en kopp haha =P...skulle ha sutte hemma å bara softa å tagit nån grogg men de blev så att vi kom på att vi skulle till timrå å kolla på crusingen, skulle åka hem efter en stund men vi blev kvar ett bra tag sen fortsatt man å vara chafför......så de blev ingen grogg =(....ja får ta igen de nästa gång maria =P.....


vet inte vad ja ska säga om de här....har så svårt å svara på den frågan om ja är arg....ja var nog arg i början, men ja kan inte vara lång sur på nån, så sen har jag nog bara varit lessen å mått allmänt dåligt....kände igår när du började prata om de att kanin tårarna va på väg....men men vi får prata om de där nästa gång....


imorron åker man till kramfors då...ska gå å fixa allt klart nu snart...så att jag inte glömmer nått....aja lär väl bli nåra rader på onsdag eller torsdag när jag kommer hem....om ja inte måste åka hem tidigare om dom ringer om nått jobb =P....aja puss hej ha ett par bra dagar allihopa...

Av Sandra - 10 maj 2008 10:54

happ har tagit brosans dator nu, passa på när han inte är hemma...eftersom att mitt trådlösa internet inte funkar....skit grejer, blir skit less på sånt här...så om ja inte skriver på ett bra tag nu så är de för att jag inte har nått internet...


ikväll kommer maria hit tror jag och umgås med mig, mamma å pappa och massa mer folk ska ju äta surströmming....så ja fick kliva upp tidigt imorse för att mamma skulle handla å skulle på systemet å så....


två dar tills man tar bussen till kramfors då =)...har fixat skjuts nu åxå in till stan....min snälla morfar skulle ställa upp =)....tack för de.....sak komma ihåg att ladda batteriet i mp3n åxå så man inte sitter där på bussen å inser att jag inte kommer få nån musik...


nää nu måste jag gå å städa mitt rum, har lovat min kära mor det...skulle vilja åka å ta en dusch åxå...men de är väll ingen idé, de är ju så varmt ute....aja ha en bra dag pusshej..... 

Ovido - Quiz & Flashcards