Alla inlägg under juli 2007

Av Sandra - 31 juli 2007 23:26

har inte gjort så mycke idag..klve upp i morse duchade å sen kom pappa hem efter elva nångång med med två stycken som skulle köpa min bil =P....fick ju lite för den ivarje fall...trodde ja aldrig som den såg ut =)....efter de så åkte ja å jobba..började 12 =)...stängde med mamma åxå de är skönt så slipper man tänka så mycke på vad man gör =P...efter jobbet for ja direkt till elin å hämtade henne å sen gick vi ut å gick en stund =)....skönt va de...synd bara att de börja regna lite där på slutet....


varför funderar ja så mycke..mår bara dåligt över de ändå...men ja kan inte rå för de...som idag när ja får förklaring påen sak då hör ja nå mer å sen börjar ja fundera på de...de är ju SJUKT, kan man inte bara låta de vara...å vara glad över de som är....å varför är ja så svartsjuk?..den frågan har ja ställt mig många gånger...de kankse är för ja tycker om dig SÅ mycke <3

Av Sandra - 28 juli 2007 08:43

nu sitter man här då å kan inte sova...har fortfarnade inte lakt mig..men men....vill höra av mig till dig men ja vet inte om du är vaken än =/....har inset mycke i natt som ja inte trodde om mig själv....men så är det å ja kna inte göra så mycke åt det...du är en sån som kommer finnas kvar för alltid men man kan inte få dig....man läger de bara bakom sig....


saknar dig hur mycke som helst...

Av Sandra - 28 juli 2007 04:58

happ va ska man säga....inte mycke...har inte gjort så mycke idag...vaknade vid 11 duschade å sen for till jobbet halv 12....när ja slutade ringd ja till elin å vi skulle se på film...men de sluta med att vi har festa eller festar...mer kan ja inte säga om de....är lite less nu...orkar inte mä de här nå mer....ska de va så svårt?...tydligen....fattar inte hur man kan va så jävla dum som jag....helt dum i colan....

Av Sandra - 26 juli 2007 21:54

du har man precis komme hem då =P...börjar 12 i morron så då får man lite sov morron...man blev ju nästan lite halv glad i dag när man kom hem från jobbet...fick reda på att mamma, pappa å brosan ska åka till fjällern, så man är ensam hela helgen =D....skönt ska de bli...får väll se då om man httar nån å vara med eller om man blir helt ensam =/...therese å gänget är i ånge å elin jobbar...men men de löser sig alltid....


blir nog inget av med norge nu tror ja...känns inte så=/....vill se vad som händer först...vill inte sumpa en chans till...men de kanske blir senare nästa år eller så..för till norge ska ja å få lite peningar =P...

Av Sandra - 20 juli 2007 22:37

happ då har mna jobba idag då....börjar halv 9 imorron =/ känns lite jobbigt....inte en människa hemma heller..så man sitter här i sin ensamhet...=(....


antingen så vill man eller så vill man inte....orkar inte fundera längre, kommer psykist sjuk på de....du ville inte såra mig men de är ju de du gör när du gör så här...antar att de inte finns en chans, men varför inte säga de?....


Ville du såra mig, Så har du lyckats. Ville du att jag skulle gråta, så har du gjort det bra. Ville du att jag skulle gå på alla dina lögner, så har du klarat det med. Ville du att jag skulle sakna dig, så har du lyckats riktigt bra. Men ville du att jag sedan skulle glömma dig, så har du misslyckats totalt.

Av Sandra - 19 juli 2007 20:06

Värsta dagen i mitt liv ungefär...har inte haft nåting att göra...träffade linda å sussi en sväng nere på bommen...sen har ja bara sutte å åkt bil för att fördriva tiden lite =)...skönt att man jobbar i morron igen för då går dagarna mycke fortare sen blir de ju peningar =P.


får se om de blir nått med att flytta hemifrån skulle va väldigt skönt men ja vet inte om ja har råd =/ måste fundera lite mer på de där....måste skaffa mig ett nyt jobb först...


nä nu kommer linda å sussi så nu ska man väl vara lite social....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards