Alla inlägg under december 2007

Av Sandra - 31 december 2007 20:42

då är de sista dan på de är året då hehe, sitter hemma nu med tjejorna, ska väll gå lite längre ner i denna by lite senare till grabbsen, men men kaske kommer mer sedan eller i morron, har nog inge mer å säga nu....



Av Sandra - 24 december 2007 10:53

god jul på er alla som läser, vet inte om ja har nått vettigt att säga idag, eller de kankse ja aldrig har, hehe....


klev upp för en timme sedan å öppnade mitt första paket för dagen,får alltid ett paket av mamma å pappa på morronen när vi vaknar, då har man nått å göra ända tills vi ska bege oss till farmor, sitter å väntar på att ja ska skölja ur hårtet nu, fick ett ryck när ja vaknade å försökte göra en insatts själv hehe men pappa fick komma å hjäpa mig tillslut bak i nacken hehe, sn ska ja se på film med min bror å vänta på att mamma slutar jobba....


när mamma kommer hem ska vi åka dirkt till farmor, brukar åka så att vi är där till 3 men nu blir de tidigare eftersom att mina små kusiner är där....


aja kankse får ihopp nå fler rader sedan, måste skölja ur håret, pappa står å ropar att tiden är ute haha, lika bra man går....

Av Sandra - 22 december 2007 17:03

idag va första dan man va ledig då, väldigt skönt, mamma väckte mig 9 imorse för att ja skulle kliva upp, vi skulle åka in till stan tills dom öppnade 10, sen kom hon på att min moster kanske ville följa med så vi ringde henne å hon kom å tog upp oss i bommen, så att vi fick åka med henne in till stan eftersom att mammas bil inte är besiktad....dom handlade lite grejjer i stan, allting gick väldigt fort, sen va mamma på vero moda å skulle köpa en likadan tröja som jag har, men då fanns den inte där så då fick vi sätta oss i bilen igen å åka till birsta å handla lite åxå...dom måste nästan ha handla på rekord idag eftersom att när klockan var 12 då satt vi i bilen på väg hem igen å då hade vi hunne vare både på stan och birsta köpt allt vi skulle, men de va skönt åxå att de gick så fort för de är inte klokt va mycke folk de är ute så här innan jul, man blir ju galen.


förstår inte varför ja ska komma på så sent att ja vill klippa mig jämnt, skulle vilja klippa mig innan jul afton men de är ju lite sent påkommet nu haha, fick göra en egen insatts i går å klippa lugen för den va ju så lång så att ja inte kunde ha den utsläppt, de blev ju lite bättre men ja tror ja måste klippa lite mer, den är fortfarnade lite lång men men,


nää nu måste ja gå å kolla va mamma hller på med, hon verkar ha problem å tända ljusen haha 



Av Sandra - 19 december 2007 16:23

då har man varit ledig idag då...dan har gått hur snabbt som helst, åkte till stan imorse, beställde nya linser å så eftersom att dom är slut nu, sedan träffa ja mormor på torget hon stog där å väntade på sin syster, vi stog där ett tag å pratade sen så kom hon å då följddde ja med dom å fika lite sen kollade vi efter en tröja till mormor...hon hittade igen så till slut så åkte vi hemåt, väll hemma hos henne så hann ja bara stanna en liten stund innan bror ringde å ville ha skjus från bommen, så nu sitter ja här å gör ingenting hehe, väntar på att elin ska ringa, ringde hon förut men då sa hon att hon skulle ringa upp om ett tag, hoppas hon ringer för ja vill han nån som följer med mig å äter en sallad nånstans, är så tråkigt å åka själv =P....


snart är de jul åxå då , ska bli så skönt å vara ledig i 4 dagar, de är inte jämt man är de, julafton kommer se ut som vanligt, först åker vi till farmor så att vi är där till 3 å kan kolla på kalle anka, sedan äter vi å så, senare på kvällen runt 7 nångång så åker vi hemöver till mina kusiner där både mormor å morfar å deras famor är å där öppnar vi julklapparna, sen blir vi väll där till efter 12 nångång å så går vi hem, de ända som kommer bli lite annolunda är väll att mina små kusiner från liden ska komma till farmor i år =)...helt underbara ska bli roligt att dom åxå är med....


saknar dig tjejen, de är bara typ ett halv år sen du flyttade, (i början på sommarn när vi tog studenten), men de känns som flera år sen, har vaarit dålig på att höra av mig =( har inte änns blivit så att ja har åkt up å hälsa på, men de känns som att ja jobbar dygnet runt, jobbar hem  sova å sen upp å jobba igen, är ju bara ledig en dag åxå då känns de som att ja bara hinner åka upp å hälsa på dig så måste ja åka hem samma dag...men i mitten på januari blir det ändring på det då jobbar ja inte så mycke längre ska söka nytt då....men i allafall saknar dig grymt mycke, ett stort tomt hål när du har funnes här i 15 år =(.....


känneds så jävla bra idag när du gjorde ett fel för engång skull, du klagar alltid på mig för allt å lite till, de där kommer ja leva länge på, men ja blir ändå förbannad för gör du nått så är de inte hela världen men hade ja gjort de där hade de blivit ett jävla liv....

Av Sandra - 16 december 2007 12:10

nu sitter man å väntar på att man ska åka å jobba då, 4 timmar kvar hehe...hade även glömt å ge elin nyckel i går när vi stängde,eftersom att vi hade byt pass idag å hon skulle jobba morron, hehe men de löste sig flög upp ur sängen imorse vid 8 för att ja kom på att ja glömde ge hon nyckel haha, då va de bara å kliva upp å åka iväg å lämna dom till hennes pappa,jag som skulle äntligen få en sov morron i sova ut riktigt, men man får väll skylla sig själv om man är så klantig, de va väll tur att ja kom på de så tidigt imorse så att dom inte hade stått där utan nycklar haha de hade varit värre....


jag antar att det har skitit sig för mig, men om ja bara fick en chans till, ja vet inte varför ja gör så här, får skylla mig själv, men ja är så rädd för att få ett svar som ja inte vill ha, därför visar ja inget men men saknar dig verkligen men de är väll försent å komma med de nu, 99% säker att d eär ni snart igen.....om du bara kundee säga nått....

Av Sandra - 7 december 2007 18:41

happ du har man nyss slutat jobbet då, hur skönt som helst ledig hela helgen...ikväll ska man väll bara titta på idol finalen med mamma å pappa, sitter å väntar på att mamma ska komma hem med pizza nu...å imorron ska ja på stan med mamma å elin å försöka få till nåra julklappar....börjar få lite smått panik de är inte långt kvar nu, å ja har bara nån dag till på mig å köpa eftersom att ja jobbar...aja nu ska ja gå å ta av mig jobbar kläderna innan ja ska äta...

Av Sandra - 2 december 2007 12:13

vilket skit väder de är ute, hur tråkigt som helst. skulle igentligen på julskyltning idag men de blev ju inget eftersom att folk inte kunde....men men...


tror inte änns på de där, tror inte på nåntig lägre, å du är den största anledningen till det

Ovido - Quiz & Flashcards