Alla inlägg under augusti 2008

Av Sandra - 20 augusti 2008 12:31

hände inte så mycke igår åkte hem efter jobbet å då kom linda hit en stund...sen när hon hade åkt hem såg ja på en film, The good girl....efter de gick ja å la mig.

har sovit som en kratta inatt, har vaknat flera gånger, vid 4 sen vid 7 då blev ja tvungen å kliva upp å dra ner rullgardin, de va så ljust, sen ringde mormor å gav mig ett nummer till en chef ja ska ringa, lyckades somna om igen men då ringde mamma för att hon å maria var i kvissle å då skulle dom komma upp å säga hej, så de va bara å kliva upp då.....


blir forfaraande förbanad bara ja tänker på dig....fy f'n....


nää blev ett kort inlägg idag, måste springa ner till café å fika med linda å efter de blir de jobbet....puss hej

Av Sandra - 19 augusti 2008 12:56

då va de en vecka sen man skrev igen då, har haft så mycke annat för mig så ja har inte riktigt haft tid.

va inte hemma på hela helgen, fredas va ja på sellånger å titta en stund, även fast ja inte hade nå pengar men de skadar ju inte att titta bara...på lördag morron bar de i väg till sättna, blev kvar där hela dan sen på kvällen va ja chaffis så då hamnade ja lite här å dar, va i kvissle på crusingen en stund sedan va vi ner till juniskär å så där....sen på söndan var de dax för sättna igen...alltså en full packad helg =)...

igår så låg ja bara här hemma i soffan med en filt å en bok, va så tråkigt väder, massa regn å så...sen på eftermiddan å kvällen va jag med elin, en riktig mysdag helt enkelt...

idag har erika och amanda varit och hälsat på, har varit å fika å sådär...å nu sitter ja bara å väntar på att klockan ska bli halv 2 så ja kan åka å jobba...så skönt å bara jobba ett kort pass i dag å veta att man kommer hem ikväll igen =)....har ju bara haft dygnspass hela sommarn.....



vet inte va ja ska säga om de här, har gått å försökt vara trevlig nu ett bra tag, men efter i helgen tänker ja inte änns försöka längre, kan du vara som en annan jäkla bitch så tänker inte ja va trevlig heller, de kan ni glömma....men ja måste sätta en spärr på mig själv så ja inte sjunker lika lågt som du....


aja nu måste ja åka å jobba, ha de, pusshej


¨ I will love you to the day i die ¨


Av Sandra - 12 augusti 2008 21:43

jahapp va har hänt i dag då...slutade imorse då efter ett väldigt jobbigt dygnspass, inte fysiskt men de är psykiskt påfrestande...när man säger de, då säger folk men ja skulle åxå vilja jobba som dig...du måste ha de bästa jobb som finns, de är bara dom som jobbar med de själv som förstår vad man menar, de är ett bra jobb, för att de är så mycke frihet, men ja de går inte att förklara.....


aja skit samma hittade ju inte på så mycke idag som de va tänkt att ja skulle göra, mitt i alltihopa när ja skulle handla å åka hem...då ringer mormor å tur va väl de för ja hade glömt att ja skulle skjutsa dom idag...å de gick ju inte så fort som de var planerat...fick åka två gånger eftersom att dom hade glömt grejer...så allt tog i stort sätt två timmar, då va jag å handla igen, lite grejer till maten idag som inte blev köpt första vändan...efter de åkte vi till stan å lagade mat å var sedan hemma igen vid halv 6....sen satt ja här å väntade på att höra nått från elin när hon ridit klart, då kom ja på att ja skulle åka upp med kassen till mamma fram å tillbax å där blev ja kvar för de kom lite främande, å under tiden mamma va ute å gick så fick jag en uppgift att baka en paj....så de besöket i bunsta blev ju väldigt mycke längre än va ja hade tänkt mig...å nu är ja hemma äntligen å sitter å väntar på att mormor ska ringa om hämtning sen ska ja nog sova tror ja, går på ett till dygspass i morron....


nää nu ska ja sluta surra massa skit å dricka upp mitt kaffe innan de blir kallt....pusshej

Av Sandra - 10 augusti 2008 21:36

vilken helg de har varit, gick ut i fredas även fast ja igentligen skulle, började ju jobba i går morse...men vi va ut ändå, å de va ju roligt, behövde komma ut lite...när vi väl skulle hem så hoppade vi inte av här som de va tänkt utan vi följde med upp till bunsta, inget sova blev de så när jag åkte till jobbet så hade ja inte sovit på ett dygn å skulle gå på ett dygnspass, lyckat sandra tänkte jag då....men men de gick bra, va jätte lugnt på jobbet, bara en hemma så ja tittade typ på tv hela dan, gick väl å la mig vid 23:30  å sov tills ja skulle sluta typ =P....vilket var 09:30 imorse....

efter de har ja varit i bunsta hela dan, så de va roligt å komma hem hit till lägenheten förut, ville bara grina, alla ölburkar, glasflaskor å annat skit sen i fredas kväll stog ju kvar eftersom att ja ha vare på jobbet....så de va bara å börja städa de värsta, passade på att byta säng kläder när ja ändå va på g, så de ska bli skönt å sova i ny bytt inatt =)....


hade ju tänkt gjort en storstädning här hemma imorron eftersom att ja va ledig, men dom planerna försvann ju, måste hoppa in å jobba, börjar 7 imorron, man får se de på den bra sidan, pengar pengar....


nää nu får ni sova så gott allihopa, de ska jag göra ivarje fall när filmen är slut....pusshej....

Av Sandra - 7 augusti 2008 16:21

då har man internet igen då....har vart utan sen i går morse hehe....men linda ringde kundtjänst åt mig i morse så då har dom fixat de....


har inte gjort så mycke idag...vaknade typ 7 imorse, sen gick ja ner å åt sallad med pappa å dom....å efter de har ja varit med linda hela dan...spelat lite guitar hero, som man verkligen är sämst på men nu har ja låna de....så nu ska ja träna upp mig lite ahaha....nää nu ska ja gå å få till lite mat, kankse kommer lite mer ikväll om ja känner för de....


Du försvann som en vind

tårar föll från min kind 

jag får aldig veta sanningen

alla frågor finns kvar

inom mig alla dar

men inget svar

Av Sandra - 5 augusti 2008 11:07

har varit vaken nån timme nu då...gick å la mig otroligt tidigt för att vara jag igår....somnade säkert 12....men de va ju skönt idag när man inte låg å sov bort hela dan...ävne om ja inte har gjort nått än...skulle ju städa å så...men har inte orkat än....ska väll ta tag i de nu....


va å titta på en annnan katt unge igår, eftersom att min kärlek va upptagen hehe....ska nog ta henne får se när de blir, får ta hon på fredag men då ska ja ju jobba på lördag så de går inte så bra....blir nog nästa vecka då eller på söndag....ska bli så mysigt =)....få lite sällskap här hemma....



Somebody wants you

Somebody needs you

Somebody dreams about

you every single night.

Somebody cant breathe,

without you it´s lonely.

Somebody hopes that

someday you will see,

that somebody´s me.

Av Sandra - 4 augusti 2008 18:38

då är man ledig en vecka då...ska bli ganska skönt...idag har ja varit på stan å birsta med elin...sen kom vi hem då kom linda, vi for till stan en gång till för att hennes mobil var klar....

å nu sitter jag å väntar på tezzan, får väll se när hon kommer tror ja ska gå ut ta mig en promis innan de, lär ju hinna de, skit samma om den blir kort....har u varit ut en stund ivarje fall....


ja tror de va kärlek vid första ögonkastet...hon var så snygg =)....världens finaste kisse....vill så gärna ha en....man saknar ju dom små liven nu när man har flyttat, å har bott med två stycken i flera år....man känner sig så ensam utan....


imorron ska ja till läkaren då...får se vad han/hon säger....har ju blivit skickad dit av försäkringsbolaget....dom gör nån invaliditets utredning...angående om ja ska få nån ersättning eller inte.....man kan ju hoppas att de går å göra nått....vill t ex  kunna bära hem en mat kasse från ica några meter bort utan att få så jäkla ont att ja inte kan lyfta nå mer den dan....får se hur de går.....


nää nu ska ja gå ut en stund....puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards